1 november - bara sådär!

Jahapp, då var det november då! På med mössan och vantarna för nu blir det bara kyligare och kyligare ute. Om typ 6 veckor är det julafton och typ 7 veckor är det nyår.

Tycker det här året bara har rusat förbi. Håller ni inte med? Det går alldeles för snabbt. Man hänger ju inte med i svängarna, haha. Men det betyder kanske också att jag har haft roligt? Jag har ju jobbat på förskola hela året så det kanske inte är så himla konstigt..

Idag ska jag ringa mig chef och sen till frisören. Jag vill ta ut hårförlängningarna nu eftersom att det börjat bli så himla tovigt och på vissa ställen har det börjat synas lite.. Det är inte speciellt snyggt liksom ;). Dock ska jag köpa andra hårörlängningar och sätta i. Pallar inte med kort hår eftersom jag inte tycker att jag passar i någonting när jag har det. Allting blir snyggare med långt hår på mig ;)

Nu ska jag åka till jobbet. Hörs senare!
xoxo, Ida

Jag i London utanför Hilton där vi bodde :)


Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som endast 19 åring :) <3

2010-11-01 @ 09:28:26
URL: http://jagkallashon.blogg.se/
Postat av: anna

Tiden har gått sjukt fort, fast inte mig emot :) Bara 4 veckor och 4 dagar kvar tills min lilla i magen är beräknad! :Dq

2010-11-01 @ 11:39:00
URL: http://annawerner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0