We are radio hysteria

Älskar låten jag la upp i förra inlägget. Blir så glad utav den! Haha. Jag är egentligen inte alls ett Justin Bieber fan och skulle inte tycka att det var skitcoolt att träffa honom eller så som någon skrev i en kommentar, haha. Men jag tycker att han gör bra musik. Men han kan aldrig jämnföras med Tokio Hotel. Det kan ingen, aldrig!

Well. Jag sitter på jobbet och har rast, så jag tänkte att jag skulle skriva ett fint inlägg till våra 300 läsare, hihi. Ja, jag skryter! Men jag är fan stolt över att vi har fått så många läsare på så kort tid. Vem vet hur det kommer bli om vecka? Lika bra att njuta när statistiken ändå är hög och kommentarerna strömmar in, haha.

Har iallafall precis haft vilan. Lyckades få alla att somna för en gångs skull. Det brukar annars vara en liten sötnos som aldrig somnar. Men idag fan! Känner mig lite stolt, haha.

Längtar till lördag!
Nu ska jag lyssna på bra musik.
xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0