Vilket härligt väder vi har i Stockholm!

Hej solstrålar!

Har precis kommit ut ifrån duschen och sitter i min säng och lyssnar på bra musik. Dagen har gått bra, haha. Fast det har varit riktigt konstigt väder.. Eller hur? Först regnade det och sen helt plötsligt blev det sol och 25+, haha.. Men jag ska inte klaga! Jag älskar sol och brun håller man på att bli också. Så jävla najs.

Har ni sett något nytt på bloggen förresten? Våran nya design håller på att fixas nu, så ni får vara uppmärksamma med att det kanske ser lite konstigt ut de närmaste dagarna.. (vet inte hur långt tid det tar för henne att sätta in designen, men vi säger till när den är helt färdig!) Hur tycker ni att designen ser ut hittills? Snygg?

Imorgon ska jag träna med Sofia! Ska bli så himla skönt. Lägger mig nog i solariet i några minuter också. Det är alltid härligt :). Brunbrända kroppar är det snyggaste som finns, haha. Jag tycker verkligen att det är fult med blekfisar. Bara så att ni vet killar, haha.

Nu ska jag packa min träningsbag. Hörs mer senare!
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0