Tråkigt natt inlägg

jag har ingenting att göra pappa är fortfarande i bryssel så är helt ensam hemma! och inte ens min bror är hemma..... vågar inte sova heller det låter massa konstiga grejer och så. eftersom vårat hus är ganska (!) stort så kan det iofs vara städerskan eller butlern? vet inte.. det är inte kul iallafall! sitter i min ensamhet och lyssnar på gamla goa TH låtar iallafall!

ja nu tänker ni "åh th igen" men sorry det får ni leva med!
haha och eftersom min idiot till service personal har blockerat POP-up skitar så får ni faktiskt näja er med att jag lägger en länk här, och känner ni för att kolla på den så kopierar ni bara!

(EDIT: Ida fixade in den istället! så nu kan ni bara klicka på play.)


detta måste vara min favvolåt ikväll har inte hört den på ett tag men nu ploppa den uppp på youtube och den är så jävla bra! i love it!

men ska duscha nu hade jag tänkt mig. eller ta mig ett bad i jacuzzin.. eller något eller leva ensam eller något.....
haha är för trött nu.. usch


/hhhhhh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0