Tokio Hotel signering 11-12 juni 2007 @ Bengans skivbutik.

Någon ville att vi skulle skriva ner alla gånger vi träffat/sett Tokio Hotel. Jag tänkte skriva ner mina berättelser så får Hanna göra det vid ett senare tillfälle om hon orkar.

Det hela började den 11 juni, när jag & Bella åkte in till Bengans skivbutik, runt 12 tiden mitt på dagen. Det var jättevarmt och skönt, och vi hade tagit med oss filtar, kudde, paraply (för solen & även om det skulle börja regna..), smink, pengar osvosv. När vi kom fram, var det två stycken som redan satt där (det visade sig sen att dom hette Veronica (nr ett) och Emelie (nr 2)). Vi frågade om det var här man skulle sätta sig ifall man skulle köa till signeringen och dom svarade ja.

Jag fick nummer tre i kön, och Bella fick nummer fyra. Efter några minuter kommer två till springandes och sedan fylldes det bara på. Jag tror att det var ca 20 st som sov över där och sen kom det massa under natten och dagen efter. Mitt på dagen, den 11 juni, kom Aftonbladet och interjuvade mig, Bella, Emelie och Veronica eftersom att vi var dom fyra första i kön (bild finns längre ned). Jag var så nervös hela tiden, och jag tänkte på vad jag skulle säga till TH, om jag skulle göra bort mig osv. Ja, dagen gick och vi träffade massa trevligt folk som var nyfikna på varför vi satt där und so weiter.

Lite senare på kvällen, kom två stycken killar, som jobbar på Bengans, förbi och hade med sig filtar och även hamburgare .. Som Universal Music hade skickat till oss!!! Alltså, Tokio Hotels skivbolag, gav oss hamburgare och filtar för att vi skulle sova över där eftersom att Bengans hade skickat bild & hade även filmat oss och skickat till dom för att de skulle se att det var fans som redan hade börjat köa .. Det blev sent & sen var det natt .. Och Rebecka kom vid två tiden mitt i natten. Jag och Rebecka sov under ett paraply.

Mitt på dagen, den 12 juni. kom TH's livvakter. Ni kankse har hört talas om Saki? Iallafall, jag började gråta direkt när jag såg honom eftersom att det kändes så himla verkligt då .. Det var liksom på riktigt, för jag tror att under hela tiden jag varit där .. Hade jag inte fattat vad jag satt och köade till. Men så stod dom där, mitt framför mig & allting släppte. Jag skulle verkligen få se Tokio Hotel på riktigt den dagen, och det som hade varit min dröm i då två år, att få prata med dom på nära håll .. Skulle gå i uppfyllelse.

Efter 34 timmars väntan kom Tokio Hotels bil inrullandes på drottninggatan. Det enda jag kunde se var Bills hår, och började gråta, igen, haha, kunde verkligen inte rå för det .. Jag var ju så himla nervös hela tiden och att se dom för första gången i verkligheten, kändes hur konstigt som helst. Sen dröjde det ca en halvtimme innan dom öppnade dörrarna till Bengans & vi kunde gå in. Det kändes som att benen skulle vika sig vilken sekund som helst när vi fick se dom gå in & sätta sig på sina platser. Dom kändes som dockor med batterier instoppade. Det var inte verkligt för fem öre. Jag hade ju bara sett dom på DVD, youtube, posters osv. Aldrig sett dom röra sig på riktigt, live. Dom var så himla vackra, allihopa.

När vi fick gå fram kändes benen som spagetti, händerna skakade så att jag knappt kunde fota. Men jag var så jävla pepp och så jävla lycklig. Georg satt först och när jag kom fram blinkade flirtigt han med ena ögat, hälsade & jag sa tack. Efter honom var Tom, jag hälsade, han hälsade tillbaka, log & jag gick vidare till Bill som hade världens största smile! Jag frågade om jag kunde få fota honom, och det kunde jag. Han log in i min kamera, sa thank you & jag sa tack tillbaka. Sen kom Gustav, och om jag ska vara ärlig har jag inte alls något minne av honom. Sen putade en vakt bort mig så att jag aldrig fick något bild på Gustav .. Jag sprang ut & jag har ALDRIG gråtit så mycket i hela mitt liv! Men äkta lycka var det iallafall.

Klicka för större bilder..


Följande bilder är på mig & Tokio Hotel som folk tagit :) Jag är tjejen i rosa linne och vita leggings.




Denna bilden var med i OKEJ & Det roliga är att man ser jag fotar Bill, haha. Så ser han ju ut på min bild! ;)


xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback