Don't think you're crazy

Hej sötisar.

Har precis ätit middag och ska snart hoppa in i duschen. Är lite nervös, för imorgon ska min chef prata med mig om hösten! Jag hoppas för guds skull att jag får jobba kvar.. Shit.

Har inte så jättemycket att skriva. Var i en park med alla de minsta barnen på avdelningen. Jättemysigt var det! Och vilket väder. Helt underbart. Hoppas att det håller i sig och att de blir lite varmare nu när det faktiskt är juni imorgon. Det är helt stört att tiden går så himla fort. Snart är jag väl 80år. Usch, vad hemskt.

Tänkte skriva ner en lista vad jag ska ha hunnit med innan jag dör, haha..
Kanske inte publicerar den eftersom att mina mål är ganska personliga + att ni nog skulle tycka att jag var dum i huvudet.. Vissa av er förstår liksom inte riktigt skämtet i det! Haha. Ja, det handlar alltså om Tokio Hotel.

xoxo, Ida

Världens bästa farfar och jag

 


Kommentarer
Postat av: Wifey

hahahaha jag fattar!!! Jag vet vad Ida vill göra innan hon dör!!! hhahhahaha så sjukt roligt!!

2010-06-01 @ 09:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0