Äntligen har sommaren kommit till Stockholm!

Gooood mooooooorgon!

Strålande solsken och jag har precis ätit frukost, satt på mig ett par korta shorts och ett linne. Snart ska jag ut på terassen och lägga mig i solen och steka lite, haha. Nog för att jag solar solarium, men varför inte sola när man får det gratis? Haha.

Så, vad händer idag då? Anna kommer hit lite senare för ikväll blir det party! Vi ska först hem och föra hos hennes kompis och sen blir det antingen stureplan eller grillkväll. Vi har inte riktigt bestämt oss! Men jag hoppas iallafall att hon kommer tidigt så att hon kan joina mig i solen, haha.

Ska försöka fota lite så att ni får bilder. Slänger in några dagens tips snart också! :) Just det, på tal om "dagens tips" så tar jag just nu dom ifrån min gamla blogg. Så jag kopierar inte ifrån någon annan sida än min egen, så ni vet och ifall det är någon som undrar.

Hoppas ni får en mysig sommardag!
xoxo, Ida

Sommar -08 på en liten ö i skärgården tillsammans med Bella och hennes familj..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0