Alla dagar är inte de bästa

min vän amanda har inte den bästa dagen idag!
hon är jätte ledsen och då måste jag som är en braa
vän och ställa upp och trösta henne. tänker inte
säga vad som har hänt för det vill hon nog inte att alla
ska veta! tycker bara att det är tråkigt att hon är så ledsen när det är
så fint vädet ute. haha nej jag är så känslokall.
men seriöst måste få henne på andra tankar nu! hon kan inte gå och tänka på saker
som inte kommer att hända!
idag har vi faktikst fint väder i Göteborg med! haha ligger på våran stora terass i min
nya bikini, lääär ju inte få den snyggaste brännan men who cares?
STUDENTEN OM 13 DAGAR BTW! fattar ni eller 13 dagar! 13.... det betyder otur måste sluta skriva det... 13 13 13 13 13 13  haha jag är rolig jag! ska ta mig ett dopp i poolen nu! chaaooooo
/h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0