all the good stuff about ida!

måste bara skriva lite om mina bloggkompis ida!
eftersom det sket sig och jag inte kan komma till sthlm i helgen så måste jag gottgöra henne!

jag och ida har träffats inte alls många gånger. vi pratar mer än vad jag gör med mina kompisar här nere!
hon vet lite mer än andra. hon har samma 'feelings' för th och vi kan verkligen skratta tillsammans, haha jag skrattar typ när jag tänker på det!

hon är så snäll och söt och helt aaasbra kompis helt enkelt! och hon är fan värd guld!
det känns som jag känt henne nästan hela mitt liv allt är enkelt! vi kan verkligen ha kul och prata i telefon tre timmar åt gången. spelar ingen roll pappa betalar ändå!

och nästa helg om jag kommer så ska vi äga hela stockholm! för vi är så jävla bäst alltså!

ida we rock the world! love u!

chaoooo /h

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0