12 juni TOKIO HOTEL @ BENGANS by hanna

tänkte skriva lite om min resa till stockholm, första gången jag var där tillochmed. jag var där med matilda och amanda, min resa började klockan 03.45 tisdagen den 12 juni 2007. jag pallrade mig ner emot motorvägen där jag skulle bli upphämtad av matilda och hennes pappa. jag gick ner dit på 5 minuter tänkte att jag kan ju inte komma sent. dom kom cirkus 04.15 en halvtimme senare.... vårat tåg mot stockholm gick 06.36 (vilket minne jag har) när vi satt på tåget kunde vi inte göra någonting vi satt och bara kollade på varnadra. det var ju så overkligt alltihopa.

när vi väl kom fram till stocholm visste vi inte var vi skulle ta vägen, ingen av oss hade vart i sthlm tidigare och ingen kände någon. till matilda kom på att hon kunde ringa sin "vän" hon kom iallafall och mötte oss och vi började gå emot drottningtorget där signeringen skulle vara.

när vi väl kom dit var det inte jätte mycket folk måste jag säga, eller jag tyckte inte det iallafall! vi fick nummer 166, 167 och 168. satte oss på våran plats. jag vågade inte gå någonstans på hela dagen även om vi hade nummer, jag var så rädd att någonting skulle hända att dom skulle komma och jag skulle missa dom.

klockan 18.10 var det dags att börja gå inåt. jag hittade ett litet hål imellan alla planscherna som dom hade satt upp. och fick syn på bills hår. började stört gråta och alla trodde jag var västa idioten. haha när vi väl kom in var jag och matilda lite väl pinsamma kanske, haha vi hade med oss en jättestor väska som vi råkade välta ner massa skivor med. det var ju inte riktigt meningen kanske. men sen kommer jag inte ihåg något mer. kommer ihåg när jag var vid Tom att han skrattade för att jag skakade när jag skulle lämna fram skivan. och sen när jag var vid Gustav för matilda stannade där och jag med. men sen drog vakten i oss. BAJS PÅ HAN...

sen när vi var där ute satte vi oss i ett hörn och tyckte synd om oss själva. haha då kommer det fram massor med kineser och började filma oss.

det var iallafall den bästa dagen i mitt liv faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0