God kväll!

pratade med Ida för ett tag sen, hon och rebecka var på G ut! skulle ut och dansa i klackarna Ida köpte idag! haha hon är för söt, "alltså Hanna, du får lära mig att gå i klackar när jag kommer" Haha självklart ställer jag upp. eller jag är väl inte den bästa får jag väl säga!
hon hade hittat våra DRÖM SKOR jag bönade och bad att hon skulle köpa ett par till mig med. haha så får hon pengar när hon kommer hit! hon skulle göra vad hon kunde! hehee
fick höra Hey You på högsta volym med, det var inte otrvligt måste jag säga!
jaja tänkte bara så ni vet attdom lever.
slänger in en bild på sötiosarna med!
själv håller jag på att dö av att jag är så mätt. precis proppat i mig blåbärs paj. FYFAN säger jag
men ha de götttt GOoooodaaattttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0