Dagens tips: 3 bra naturliga skönhets tips för trötta ögon

 
Hittade det här tipset hos den HÄR söta tjejen.


- GURKA:
Gurka är bra för ögonen för att den återfuktar, då blir påsar under ögonen mindre och huden får mer lyster. Skär gurkan i 2 mellan tjocka(8mm) skivor och lägg dem på ögonen. Låt den få verka i ca 10min.

- POTATIS:
Potatis innehåller stärkelse. Och stärkelsen stärker huden under ögonen så det blåa försvinner. Skär potatisen i 2 mellan tjocka(8mm) och lägg dem på ögonen. Låt verka 5-10min.

- TEPÅSAR:
Den gamla klassikern som funkar. Tar bort påsar och mörka ringar. Koka upp lite vatten(0,5dl) och lägg i en tepåse, låt teet dra ett tag. Doppa sedan 2 bomullsrondeller i teet och lägg dem på ögonen, låt verka i ca 10-15min.


Kommentarer
Postat av: IDA

Sv: Hahah den är så galet söt!!



Hahah nej jag kommer inte bli sur. Bara vi ser någorlunda så är jag nöjd! :)

2010-06-04 @ 16:23:24
URL: http://iiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0