SEMESTEEER!

Hej finisar.

Länge sedan jag skrev.. Har inte haft tillgång till dator på hur länge som helst känns det som, haha. Har sovit hos farmor och farfar, jobbat, varit ute på Torö osv.

Just nu sitter jag på jobbet och har rast! Bara ca 3 timmar kvar, sen är det semester. Hör ni hur härligt det låter?! Semester!! Jag har jobbat i snart ett helt år, konstant. Så nu är det äntligen min tur att få lite ledigt. Har planerat att jag ska försöka komma utomlands.. Hoppas bara att det sker också :) haha.

Ikväll blir det ut till Torö igen eftersom att vi ska borsta rent hela huset där och måla om imorgon. Hoppas det går snabbt! Haha.

 Vad ska ni göra idag?
xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0