Övernaturliga krafter for real?

Tänkte berätta om min hemska morgon! Från och med idag tror jag verkligen på spöken och övernaturliga krafter.

Jag öppnade idag på jobbet helt själv och efter någon timme när två stycken barn hade kommit, så hör jag att en stereo sätts igång i ett annat rum. Tänkte inte mer på det eftersom att ett utav barnen var i det rummet.. Och jag vet att den var avstängd igår eftersom att jag ständge, och det är lite överkurs för ett barn som är 2 år att kunna sätta på stereon + skivan som låg i som började spelas.

Lite senare ska jag gå ut i köket och ställer mig där för att hälla upp lite te. Då ser jag i ögonvrån hur dörren till köket stängs igen, utan att någon står där (!!). Först tänkte jag att det kunde vara korsdrag, men när jag gick runt och tittade så var inga fönster eller dörrar öppna. Kan tala om att jag blev väldigt rädd.

Tror ni på spöken?
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ah, har lagt till dej med nu ;)

2010-07-16 @ 20:41:19
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0