Me and my boys

Godmorgon ppl.

Har precis fixat mig helt klart och ska snart väcka Jonas. Ibland önskar jag också att jag är kille.. Då kan man sova ut längre utan att behöva tänka på hår och smink osv. Snart blir vi iallafall hämtade och ska ut till Torö och om det inte börjar regna ska vi måla om huset där.

Jag börjar känna av migränen igen, woho. Toppen! Perfekt till semestern.. Den kommer alltid när man inte vill att den ska dyka upp.. Känner att jag behöver en TH konsert nu. Ryssland datumet - were are yoooou? Och dessutom behöver jag trevligt sällskap till konserten. Rebecka, Hanna & Essi (om du vill?). We can make it a good team! Seeer jag fram emot.

JAJA. Nu ska jag packa det sista. Och kom ihåg! Nu blir det inga uppdateringar i helgen av mig eftersom att jag ska ut till Torö. Förresten, Hanna. Måste säga att Molly är otroligt söt i videon, hahah.

xoxo, Ida

Måste lägga upp den här videon ifrån när TH var i Sverige i september -09. Jag syns i videon nästan hela tiden! (Grå tröja, rosa linne under). Jag står precis vid stolpen, mittemot hon som filmar, till höger. För att göra det ännu tydligare så står jag där Gustav vänder sig om och klappar händerna för att vi sjunger för honom! (Jag syns även innan man trycks på play! Haha)


Kommentarer
Postat av: Stephanie

hehe, min video ^^

2010-08-01 @ 03:59:56
URL: http://phantomriider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0