Allt om min hjärntumör.

Tänkte skapa en ny kategori nu - Allt om min hjärntumör.

Det låter värre än vad det är. Ni som följer bloggen vet säkert att jag har svår huvudvärk - migrän. Och det är det som denna kategorin kommer att handla om. Ibland känner jag mig riktigt ensam när det gäller den.. Det är verkligen inte alla som förstår hur jobbigt det kan vara. I och med det tänkte jag att jag kunde dela med mig så att ni iallafall förstår.

Ni kommer att i den här kategorien få ta del av:
- Information angående migrän - Vad som utlöser det, smärtan osv
- Huvudvärksdagbok - Eftersom jag fortfarande inte vet vad huvudorsaken till mina migrän attacker är.. Där antecknar jag iallafall när jag får attacken, var i huvudet det gör ont, hur intensiv smärtan är, om jag tagit några läkemedel och vad som kan ha utlöst huvudvärken. Då kan jag lättare hitta samband och mönster i mina besvär.

xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: susanne

underbart att du skriver om din sjukdom så ingående, ledsen att du drabbades så ung "finns ingen ålder på skiten cancer"vem som helst kan drabbas.för mig ger det förståelse för jag har haft det nära och har canser i familjen, tack för att du finns vackra tappra själ, helt underbart, är med dig, kram sanne

2010-12-19 @ 23:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0