TH-kväll med BF

I fredags fick jag äntligen träffa min fina bf Rebecka. Vi gick runt i stan och tittade i affärer och sen gick vi till Gamla stan och köpte en varsin Marängsviss ifrån Ben & Jerrys fiket, skitmysigt! Vi tog med oss dom och satte oss vid bryggan där och satt och pratade, haha. Var så himla skönt att se henne igen!!

Efter stan åkte vi hem till Rebecka och lagade mat till hennes familj och oss själva, haha. Så himla gott! Lövbiff, pommes och bearnaisesås. Mums! Sen fixade vi ihop hela Milano & Göteborgs gänget - Hanna, Ida, Lina och Essi + vi dårå, så att vi skulle kunna på DVDn den kvällen. Vi hade nämnligen planerat allihopa att vi skulle se den tillsammans! Och nu lyckades äntligen jag och Rebecka hitta en helg, och spontana som vi alla är så lyckades alla ta sig dit.

Tyvärr hann inte Hanna kolla på DVDn med oss (DET SÖG!) pga vissa saker så hon kom och hälsade lite snabbt senare på kvällen. Gud vad det var kul att se henne igen! Vi har inte träffats sen mars tror jag, så det var helt underbart!! Vi allihopa stod och pratade en massa minnen tills alla var tvugna att åka hem. Jag skulle sova kvar hos Rebecka, så jag stannade och vi fixade iordning lite med disk osv.

Sen helt plötsligt smsar William, Rebeckas killkompis, så han kom efter ett tag och sov över! Skitkul att verkligen få träffa honom "på rikitigt" .. Har bara hälsar på honom förut lite snabbt, men det är ju inte samma sak.. Vi somnade runt 06:00 och gick upp vid 12, haha. Lätt värt det!!

BILDER KOMMER.
xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0