Tankar

Jag förstår verkligen inte varför alla TH-fans ska vara så jävla dryga emot varandra. Avundsjuka hit, avundsjuka dit. Försöka luska fram information osv. Det har blivit som en tävling om vilka som har sett de flest ggr och man är inte ett "äkta fan" om man inte har gjort vissa saker.. HELT JÄVLA SJUKT.

Kommer ihåg när jag började lyssna på de vintern 2005-2006, då det kändes som att det inte var en enda person som lyssnade på de - eller som visste vilka de var. Ingen var emot dom & de flesta tyckte att det var rätt häftigt att de sjöng på tyska och hade en annorlunda stil. När jag hittade Rebecka sommaren 2006, som då redan hade sett de live en gång - blev jag överlycklig! Jag ville ha någon att dela med mig av mina tankar kring bandet och mina känslor. För det var verkligen ingen som förstod..

När TH sedan kom hit 2007 för skivsignering blev jag hur chockad som helst. Hade förväntat mig max kanske 200 pers totalt.. Men vi blev över 1000 pers och en fullproppad Drottninggatan som ville ha en skiva signerad av världens bästa band. Sedan dess har alla varit emot dom - pga hysterin och allt som tidningarna överdriver.

Det har blivit en grej att hata dom. Tycka att de är dåliga, tycka att sångaren ser ut som en tjej osv. Visst att jag respekterar att alla inte kan tycka att de är lika bra som jag tycker att de är, men jag vill inte höra att ni tycker att de suger - för det går ändå inte in.

Vet inte riktigt vad jag vill få fram med den här texten. Ville bara skriva av mig! Hoppas att ni förstår.. För mig kommer de alltid vara en del av mitt liv. Jag har träffat några utav mina närmsta vänner genom Tokio Hotel, och någon gång skulle jag verkligen vilja tacka bandet för det.. 

xoxo, Ida




Kommentarer
Postat av: Nathalie larsson

Jag håller med helt och hållet! Det är bara såna respektlösa svin som kan gå runt och säga att dom är bögar och sådär, även min mamma säger det. Riktigt jävla jobbigt!

2010-08-17 @ 06:14:52
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0