Sova hos bästis

Hej mina finisar!!

Vilket härligt höstväder vi har här i Stockholm, eller hur? :D Helt underbart. Och om bara någon vecka är det min tur att fylla 20år. Kan jag längta mindre? Haha.

Hur som helst så har jag kommit hem för ett litet tag sedan. Hade min 13:00 dag idag, lyx som bara den. Och snart ska jag fixa lite i köket och sen sminka om mig och byta kläder - för jag ska sova hos Rebecka. Vi hade först tänkt att vi skulle gå ut och dansa, men eftersom att jag inte har fått min lön så sket det sig!! Så jävla typiskt.. Vi som hade planerat det i 1 vecka.. Men men, vi kanske får något ryck under kvällen och går ut ändå, det vet man aldrig! Eller så blir det bara en myskväll med henne och hennes familj!

Första gången du var hemma hos mig! Alla borde ha en vän som dig..



Vad ska ni göra idag?
xoxo, Ida

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad kul :) Grattis!

2010-08-27 @ 14:09:27
URL: http://isabellenojd.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Alla borde ha en vän som DIG!! <3

2010-08-29 @ 03:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0