SCOOOOORE!

Ååååh! Fan vad glad jag blev nu. Jag satt och letade efter lite roliga videos på TH utanför Sheraton september 09, och så kommer den här upp. Det roliga med det är att hon står bredvid mig och man hör mig säga att mitt batteri dör osv, haha. Och dessutom hör man Tom säga "Bitte Schön" till mig som jag knappt fått med på min video. Han låter glad, jätte positiv! Och inte nog med det så får jag med när Gustav och Georg står framför mig!! (Mitt batteri på kameran dog efter Tom)

Vid 1.45 blir det intressant att titta ;)


Kommentarer
Postat av: sara

JAG VISSTE ATT JAG KÄNDE IGEN DIG!!! Du är asiaten som synts med TOM. Du har säkert inte ens varit i Grekland..... Bara errkänn att du är med TOm!!

2010-08-13 @ 11:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0