Morgondagen

Nu blir det sängen för mig. Jag måste börja vända lite på dygnen eftersom att min semester snart är slut! Börjar redan nu nästa måndag.. Fan vad tiden går snabbt!!

Imorgon ska jag iallafall träffa Rebecka, äntligen. Känns som evigheter äve fast vi sågs för bara några dagar sedan! Och dessutom ska jag träffa Essi och Josefin. Det var vi 4 som umgicks nere i Tyskland när vi alla var där för att se vårat gemensamma favoritband.. Kan ni gissa? .. Tokio Hotel såklart, haha! Dortmund gänget liksom.

Känns som att det kommer bli en toppendag/kväll.
Vad ska ni göra?

xoxo, Ida

Jag, Essi och Josefin kl 4 på morgonen, konsertdagen.
Pigga, fräscha och glada! Skyller på att det var för mer än 2 år sen..



Bästa, underbara, vän och jag i vårat tält. Titta, här hade jag min tandställning fortfarande! haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0