Höga berg och djupa hav

Hej snyggisar!

Jag kom precis hem ochska snart åk in till stan och möta upp Rebecka. WOHO! Idag var ju första dagen på min nya avdelning. En småbarnsavdelning som jag har berättat. Det var hur kul som helst, faktiskt. Alla var jättesnälla och trevliga. Ska verkligen bli jätteroligt!!

Jag ska ta med mig kameran till stan, så förhoppningsvis så kommer jag ta bilder om jag inte glömmer bort den ;) haha. I stan ska jag titta på det här:

- Inneskor (Vädligt behövligt nu när jag jobbar på en småbarnsavdelning)
-
Ett jättesött linne ifrån Ginatricot. (Bild nedanför, dock mycket snyggare IRL. Färgen på blusen är mer ljusrosa, den sitter bättre än på provdockan också.)

xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0