Fångarna på fortet

Har precis kommit ut ur duschen och ska snart titta på Fångarna på fortet med mamma och pappa! Älskade det programmet när jag var liten och tyvärr så missade jag det igår. Ikväll är det "Idol VS Let's Dance".

Idag fyller även min lilla kusin 1 år. Kan inte förstå att tiden har gått så himla fort! Känns som om det var igår jag träffade honom för första gången.. Grattis William! Skulle gärna lägga ut en bild på honom för att visa er hur otroligt söt han är! Men jag har fortfarande inte frågat Sandra (min moster) om det är okej, så jag skippar det! Hoppas att ni förstår :)

Nu ska jag gå och koka ett rejääääält stort glas med te och en massa honung eftersom att min hals håller på att gå sönder för att den gör så himla ont. Usch!

xoxo, Ida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0