Busy woman!

Nu är det så att jag inte har skrivit något på länge och det är så att jag inte haft tid med det. Lite privata skäl sådär kan man väl kalla det tycker jag. idag är det söndag och jag är bakis. Det är inte så roligt faktiskt. Det suger med andra ord!

ja what have i been up to egentligen? (heter det ens så?) ingenting faktikst.... Jobbat lite, sovit lite, umgåtts med Malin väldigt mycket Grym tjej detdär!

Igår var det partaj på "den lokala puben" i kommunen, hahaha det är så roligt...
men det var nog en av de bästa kvällarna hitills där tror jag, inte bara för att det hände saker men just för att jag älskar att vara full! best damn thing så att säga.

nu ska jag inte sitta här och tro att jag är någonting när jag skriver för egentlige har jag inte så mycket att säga mer än att jag älskar min mamma ....? hahahaha som faktikst fyller 42 år idag! grattis llilla bästa mammmiii!


nu ska jag gå och göra något vettigt med mitt liv tror jag så får ida stå för det roliga!

hejdå! /Hanna


Kommentarer
Postat av: p i i n k p i i e r c i n g ♥

As snygg design!:D

allt bra?

2010-08-29 @ 17:32:02
URL: http://piinkpiiercing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0