Bli av med porerna!

Jag är trött på mina porer jag har nu.. Så imorgon ska jag in till stan och köpa det här! Har redan Daily Scrub, och den fungerar jättebra.

xoxo, Ida




Blackhead eliminating: Ett ansiktsvatten som går långt ner i porerna för att avlägsna och förebygga porerna. Den tar effektivt bort smuts och fett som annars kan leda till pormaskar. Huden blir märkbart renare och fräschare. Innerhåller mentol som är känt för sin svalkande effekt.

Rapid Clear Treatment: Snabbtorkande gel som är kliniskt dokumenterad att reducera synliga orenheter inom 8 timmar - utan att vara påfrestande för huden. Ny formula med den patenterade MicroClear TM-teknologin, som börjar verka omedelbart med att reducera storleken och rodnaden på synliga orenheter. Dessutom innehåller formulan saliclsyra för att hjälpa till att öppna porerna.

Daily Scrub:
Innehåller mikrokorn och de bevisat effektiva ämnet salicylsyra, för mild rengöring av porer och avlägsnande av pormaskar. Den unika formuleringen går in i porerna och tar bort olja och smuts för att ge bestående, ren hud. Den löddrande krämen är så mild att du kan använda den varje dag för att hålla din hud fräsch, mjuk och smidig.

 


Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag använder också sån där ''daily scrub'' men min är orange och vit, den där på bilden är orange och grå. Vilken av dom tycker du är bäst?

2010-08-02 @ 22:03:53
URL: http://nnathis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0