Besöksrekord igår!!

Hej alla fina läsare!

Har precis kommit hem ifrån Rebecka och Täby centrum som vi har hängt i idag. Rebecka färgade nämnligen håret, superifnt! As usual. Och nu har jag ätit middag och ska titta på en film tillsammans med mamma och pappa.

Någon läsare undrade ifall jag & Jonas hade gjorde slut.. Men nej, han är iväg på en festival med sin storasyster och storebror i Jönköping, därför har vi inte träffats i helgen. Men imorgon kommer han hem, så då kanske vi ses då :)

Tack allihopa för besöksrekordet, den här månaden, igår! Det gjorde både mig och Hanna superglada. Hoppas att ni stannar. Imorgon kommer jag slumpvis välja ut några utav er som deltog i "Veckans blogg" så att ni får börja rösta på måndag. Ni har ju fram till söndag på er. Lycka till!

xoxo, Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0