18800 - Vet inte vad dom pratar om!

Vad är det för fusk de kör med på 18800 egentligen? Jag smsade en enkel fråga: "Vem är Ida Barck?" Till svar fick jag:

"Ida är kanske världens vackraste tjej. Iaf tycker hon det själv. Hon är visserligen snygg som få och kommer gå långt här i livet med hennes enorma självförtroende som ibland kan uppfattas som lite kaxig. Hon har förövrigt en enorm kärlek till handväskor, helt skulle hon bara shoppa handväskor hela dagarna om hon hade råd. Då hon inte shoppar handväskor brukar hon skriva i sin blogg samt hänta ute med sina tjejkompisar och snacka killar!"


Hahahaha. Ursäkta? Handväskor? Okej om det hade varit skor, men handväskor har jag inte många utav och det skiter jag blanka fan i egentligen. Haha! Visst är det viktigt med en snygg väska, men det räcker med kanske 2-3 så man kan byta lite då och då. Skor däremot, kan man aldrig få för mycket utav, inte kläder heller! FAIL 18800. Bättre lycka nästa gång..

xoxo, Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0